6.10.09
Πάνω από 620.000 Έλληνες αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από το Διαδίκτυο
Σε 620.000 ανέρχεται ο αριθμός των Ελλήνων που ψωνίζουν συστηματικά μέσω Διαδικτύου. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα πρόσφατης έρευνας την οποία εκπόνησε η Focus Βari και η οποία καταδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή (Β2C) έχει εισέλθει πλέον στη φάση της ωριμότητας στην Ελλάδα. Αν ληφθεί υπόψη ότι η διείσδυση του Διαδικτύου στη χώρα μας ανέρχεται στο 47%, τότε είναι εύκολο να συμπεράνουμε ότι ο παραπάνω αριθμός των συμπολιτών μας που ψωνίζουν online είναι πάνω από το 10% του συνόλου των χρηστών και περισσότερο από το 30% των χρηστών που έχουν ευρυζωνική πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης της Focus Βari, καταμετρήθηκαν οι καταναλωτές που κάνουν συστηματικές αγορές από το Ιnternet και κατά μέσον όρο το τελευταίο εξάμηνο έκαναν τουλάχιστον έξι αγορές συνολικής αξίας περίπου 550 ευρώ.
Οι online καταναλωτές συνήθως χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να αγοράσουν αεροπορικά ή ακτοπλοϊκά εισιτήρια κατά ποσοστό 37%. Στις προτιμήσεις ακόμη μεγάλο μερίδιο κατέχουν ο εξοπλισμός Πληροφορικής (25%), τα βιβλία (19%), τα ρούχα και τα αξεσουάρ (15%), τα εισιτήρια (13%), οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία (13%), τα γκάτζετς (13%), το λογισμικό (13%), τα ηλεκτρικά είδη (12%), η μουσική και οι ταινίες DVD (11%).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου